Cançons

En aquesta pàgina anirem deixant totes les gravacions, partitures i recursos que anem treballant als assajos. D’aquesta manera, tot aquell que vulgui tindrà disponible fàcilment una referencia de totes les cançons que anem aprenent. Està dirigit tant als nostres nens i nenes de la extraescolar de tabals, com les noves companyes i companys de la colla que vagin entrant cada any, com a tot aquell que simplement tingui ganes d’aprendre cançons de tabals!!!

Cada cançó té enregistrada la versió complerta així com totes les bases i alguns talls en especial. Només gravem els instruments principals de la colla, no incloent cencerro, repenique i d’altres instruments.

Avís pels profesionals i perfeccionistes… Som pares,mares,nens i nenes de una escola, amb una única intenció… Gaudir en comú de una afició que és la música, de percusió en aquest cas, dintre dels moments d’oci i esbarjo que ens permet el nostre atrafegat dia a dia!!!

Tarantela

Samba